Mám záujem

Zvýšili sme návštevnosť na webe o 185% za necelé 4 mesiace

Namiesto zahlcovania technickými termínmi sa sústredíme na to, čo je pre vás najpodstatnejšie: ako SEO môže zvýšiť návratnosť vašich investícií a podporiť rast vášho podnikania. Ak chcete zistiť, aký konkrétny prínos môže mať SEO pre vašu firmu, na záver tejto štúdie vás čaká časovo obmedzená ponuka.

Čo priniesla klientovi spolupráca s nami:

Klient mal zámer, my stratégiu

Klient s projektom Portec.sk vedel, že chce zvýšiť počet objednávok a rásť. Nevedel, aké nástroje a technicky budú najvhodnejšie. My sme po krátkej analýze videli potenciál práve v SEO. Nastavili sme si cieľ narásť do troch mesiacov o 30% a pustili sa do práce.

Portec.sk ponúka rôzne klampiarske riešenia pre majstrov. V podstate vyvýjajú a vyrábajú riešenia, kt. je možné si efektívne namontovať svojpomocne na svoju strechu. Projekt je špecifický aj tým, že všetko je možné si vyklikať online a objednať. Inovácie v tomto projekte sú na každom kroku.

Vo finálne sa nám podarilo z priemernej mesačnej návštevnosti 159 zvýšiť aktuálne na priemerne 454 návštev za mesiac. Poďte sa na to spoločne s nami pozrieť, ako sme to dokázali.

Ukážka nárastu organickej návštevnosti
Naľavo nárast ogranickej návštevnosti, napravo počet kľúčových slov zaradených do google vyhľadávania.

Zvýšili sme návštevnosť o 111% za prvý mesiac

Na základe vhodne zvolenej SEO stratégie sme prekonali trojmesačný cieľ už v prvom mesiaci. Z pôvodnej návštevnosti 159 dosiahli sme návštevnosť 336 používateľov za mesiac. Najviac tomu pomohla optimalizácia štruktúry webu a skrátenie URL adries.

Zobrazenie, ako narástla organická návštevnosť za prvý mesiac
Napravo môžete vidieť v malom grafe rýchli nárast organickej návštevnosti.

Odstránili sme 92,84% kritických chýb z webu

Po SEO audite bolo potrebné odstrániť kritické chyby, ktoré skutočne dokážu ovplyvniť pozície vo vyhľadávaní. Zistili sme, že na eshope sú zbytočne dlhé URL adresy a generujú sa zbytočné URL z obrázkov, ktoré čerpali tzv. crawl budget.

Po úspešnom odstránení chyb, sme dosiahli až 97% zdravie web stránky. Vtedy nastal čas na optimalizáciu obsahu produktov a kategórií.

Zobrazenie optimalizácie počtu chýb a zdravia webovej stránky
Počet chýb pred optimalizáciou a po optimalizácii + celkové zdravie webovej stránky po optimalizácii.

Zvýšili sme “share of voice” takmer 4 násobne

Share of voice (SOV) vyjadruje, ako je vaša značka alebo web populárny, známy a dominantný vo svojom odvetví.

Web klienta mal pôvodne Share of Voice 1,59%, mal slabé pozície, a preto sme posilnili tie stránky, ktoré dokážu pomôcť čo najviac biznisovo. Aktuálne dosiahli sme podiel v share of voice na 6,03% .

Graf nárastu share of voice
Graf postupného nárastu share of voice

V SEO ide o to, akú viditeľnosť má váš web vo vyhľadávaní napr. Google pre konkrétne kľúčové slová a aký podiel kliknutí získava (CTR). Čím vyšší SOV máte, tým väčšia je vaša popularita, viditeľnosť, návštevnosť a autorita v danom odvetví.

Dostali sme 17% stránok s produktami a kategóriami do TOP 10

Podľa štúdie od backlinko sa zistilo, že iba 0,63% ľudí klikne na web, ktorý je na 2. strane v Googli. Preto naším cieľom je dostať najkľúčovejšie stránky do TOP 10, t.z. na prvú stranu v Googli. Momentálne zo stránok v TOP 10 získavame priemerne 416 návštevnosti za mesiac.

Analýza zadarmo pre vás

Ak chcete aj vy zistiť, aký potenciál má váš projekt z pohľadu SEO, napíšte nám. Spravíme analýzu zadarmo a pripravíme vám konkrétnu prezentáciu s číslami – presne uvidíte biznis potenciál z pohľadu organického vyhľadávania. Počet miest je limitovaný, vyberáme si projekty, ktoré majú najväčší potenciál uspieť.

SEO pitch prezent zadarmo pre vyvolených

Autor článku

author01

Kombinujem skúsenosti z podnikania s marketingovými a dizajnérskymi znalosťami, aby som pomáhal klientom uspieť v online prostredí.