Mám záujem

Úspešný webový projekt DOMINODOM

Firma WooDecor sa rozhodla priniesť na trh unikátny katalógový drevodom. Týmto krokom sa chceli presunúť zo segmentu stavieb na mieru, do segmentu katalógových domov. Dohodli sme sa na relatívne komplexnej spolupráci. Jednalo sa o marketingovú stratégiu projektu, tvorbu názvu (naming), tvorbu vizuálnej identity, tvorbu webu, tlačovín a následného marketingu. Výzva bola postaviť web, ktorý dokáže predávať efektívne katalógové montované drevodomy. Podarilo sa nám to?

Aplikácia UX procesu

Ak je nesprávne navrhnutá architektúra webu a jeho obsahu, celá zvyšná práca stráca svoj zmysel. Ako pri každom projekte sme sa intenzívne zamerali na architektúru webovej stránky z pohľadu štruktúry URL adries a obsahu jednotlivých podstránok. Zisťovali sme priamo od cieľovej skupiny, aké problémy riešia, čo ich motivuje k nákupu a pod. a podľa týchto insightov sme pripravovali obsah na web.

Výsledok, obsah webu, ktorý komunikuje to, čo zákazník potrebuje počuť. Je mimoriadne dôležité poznať svoju cieľovú skupinu, jej strachy, motivácie, obavy a pod.

Tvorba web stránok / UI dizajn / DOMINODOM
Ukážka UI dizajnu webovej stránky DOMINODOM

Unikátny UI dizajn

Keď sme mali vytvorený koncept webu, prešli sme na UI dizajn. UI dizajn apeluje na cieľovú skupinu a rešpektuje vizuálnu identitu ktorú sme pre značku DOMINODOM pripravili. UI dizajn značke dodal dôveryhodnosť, smeruje užívateľov ku konverzii a komunikuje všekty dôležité aspekty projektu DOMINODOM. Viac screenshotov dizajnu nájdete tu.

Technické riešenie webovej stránky

Štandardne sme na web implementovali CMS WordPress a spravili sme development na mieru. Použili sme všetky naše štandardné technológie, aby bol web kvalitný po všetkých stránkach. Klient získal stabilný a rýchli web, ktorý môže kompletne svojpomocne administrovať a web sa môže rozrastať v podstate donekonečna.

Tvorba_web_stranky_wordpress_DOMINODOM
WordPress bol pre projekt DOMINODOM ideálne riešenie

Ok, a robí ten web to čo má?

Samozrejme náš fokus smeruje na ciele webu. Po publikovaní webu sme hneď začali pracovať na získavaní prvých klientov. Rozhodli sme sa pre stratégiu kombinovania SEO optimalizácie, PPC reklamy v reklamnej sieti Google a reklamy na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. Jedná sa o nový produkt na trhu, čiže kľúčové pre nás bolo aj získavanie spätnej väzby od zákazníkov, ktorú sme dávali následne klientovi.

Tvorba web stránky DOMINODOM / O nás
Ukážka podstránky „O nás“

Pre zvýšenie dôveryhodnosti sme museli preniesť dôveryhodnosť firmy WooDecor na projekt DOMINODOM. To sme docielili podstránkou „O nás“, kde sme vytvorili krátky príbeh projektu. Na podstránku sme v spolupráci s video agentúrou Blackmango vytvorili prezentačné video, ktoré si môžete pozrieť nižšie pod týmto textom. Táto stratégia nám fungovala.

SEO a organické vyhľadávanie webovej stránky

Vedeli sme, že z dlhodobého hľadiska nechceme využívať len platenú reklamnu, ale aj organické vyhľadávanie. Preto sme pre klienta realizovali SEO služby. Spravili sme analýzu kľúčových slov, ktoré sme implementovali do webu, napr. do titulkov, paragraf textov, URL adries a pod. Keďže v ponuke značky DOMINODOM je len pár jednotiek domov, potrebovali sme viac obsahu na web. Rozhodli sme sa pre blog. V skratke, organická návštevnosť klientovi rastie dodnes, aj keď sa jedná o relatívne mladý web.

Tvorba_webu_dominodom_organicke_vyhladavanie
Ukážka postupného nárastu zobrazovania webovej stránky v Google vyhľadávaní

Poďme písať blog

Webová stránka už bola online, a my sme začali vytvárať klietovi publikačný plán so zoznamom článkov a periodov publikovania. Tento plán sme vytvorili na základe analýzy kľúčových slov v kombinácii s otázkami, ktoré zaujímajú cieľovú skupinu. Je to ideálna kombinácia faktorov. Popri publikačnom pláne sme nadizajnovali blog v štýle magazínu a aj ho naprogramovali. Pre klienta sme následne písali a publikovali články vo vopred dohodnutej periode.

Tvorba blog pre webovú stránku DOMINODOM

Web zameraný na konverzie

Cieľom webu je kontaktovanie so záujmom o DOMINODOM. Všetky cesty užívateľov sme smerovali tak, aby končili konverzným formulárom s kontaktnými údajmi na klienta. Táto stratégia sa nám merateľne osvedčila.

Konverzný komponent webovej stránky DOMINODOM

Ešte dôslednejšie poznávanie užívateľov webu

Aby sme dokázali lepšie pochopiť správanie užívateľov webovej stránky, nasadili sme nástroj Smartlook. Dokážeme tak robiť tzv. heatmapy a identifikovať miesta, kde sa nám užívatelia najviac kurzorom pohybujú, kde klikajú a ako hlboko scrollujú. Okrem toho vieme sledovať video nahrávky jednotlivých užívateľov a zbierať tak insighty na kontinuálne zlepšovanie webu.

Ilustračná ukážka nástroja Smartlook

Záver

Aké hodnoty sme klientovi priniesli? Okrem toho že sme mu vytvorili značku vrátane stratégie, názvu a vizuálnej identity sme vytvorili web, ktorý prináša dopyty, prestíž firme, vie rásť do budúcna, je plne administrovateľný a postupne prináša viac a viac organickej návštevnosti. Príjemná spolupráca, ktorá priniesla svoje ovocie pre všetky zúčastnené strany.

Zaujala vás naša práca? Kontaktujte nás a dohodnime si bezplatnú konzultáciu, aby sme prebrali aj váš projekt. Kliknite tu a prejdite na kontaktnú stránku.

Viac screenshotov projektu DOMINODOM nájdete tu.

Online verziu webovej stránky nájdete tu.

Autor článku

author01

Kombinujem skúsenosti z podnikania s marketingovými a dizajnérskymi znalosťami, aby som pomáhal klientom uspieť v online prostredí.